woensdag 19 september 2012

De tijd begint te dringen...

De tijd begint te dringen, en niet zo'n beetje ook! 28 september trouwt mijn schoonzus en dan moet mijn jurk af zijn... Gister zijn mijn naaimachine en ik er dan ook hard tegen aan gegaan, maar opschieten wil het nog niet helemaal. 

Ik ben weg van de hals en de stof, maar die mouwen daar ben ik geen vrienden mee. De rechtermouw zit er nu aan maar dat heeft me 4 keer uithalen gekost, en eigenlijk weet ik nog niet zo goed wat ik er verder mee moet... Morgen maar even langs mijn moeder, die mag me dan met raad en daad bijstaan =)

Gisteravond ben ik aan het breien geslagen, niet met mijn vierkantjes maar met een armband die ik hier vond. Ik kon het niet laten om in mijn voorraadje wol te duiken en aan de slag te gaan. Met dit resultaat:

Eerlijk is eerlijk, ik ben er trots op! 
Er zullen er vast wel meer komen want het was enorm leuk om te breien en het is af en toe ook fijn om aan een project te werken dat in een avondje afgerond kan worden!

Op school waren de leerlingen er weg van; Mevrouw?! Waar heeft u die coole armband gekocht?
En als jullie dachten dat een armband gemaakt door een docent juist niet-cool is dan hebben jullie het mis, leerlingen plaatsten een voor een bestellingen bij me waarvoor ik op uiteenlopende manier betaald werd. Ik voel wel wat voor; Als u er een voor mij in het roze maakt dan zal ik me het hele jaar heel goed gedragen! 
Wie weet leuk voor als ze een keer een 10 hebben gehaald voor een toets =)

Ondertussen regent het pijpenstelen en ben ik bezig om leuke gerechtjes te verzinnen voor mijn verjaardag op zondag. Dit weer geeft me een enorm herfstgevoel, maar ik hoop dat het zondag nog even mooi weer mag zijn. Op de planning staat een leuk zeiltochtje en het zou toch leuk zijn om dat door te laten gaan!

Ik ga me maar weer eens storten op m'n jurk, de pot thee naast mijn naaimachine staat af te koelen en de stiekeme stukjes chocolade roepen me... zei ik roepen? Ze doen me bijna denken aan Alice in Wonderland; met grote koeienletters staat er: EET ME! ik heb wel het idee dat ik de enige ben die dat ziet... 

Liefs

p.s. Berichtjes zijn van harte welkom =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten