maandag 17 september 2012

Eerste berichtje

Hoi Allemaal,

Het eerste berichtje van mijn blog waarin ik jullie natuurlijk van harte welkom heet en hoop dat jullie nog vaak langskomen!

Ellefu Ljós is vrij vertaald vanuit het IJslands: Blonde elf, het feit dat ik blond ben heb ik hier dan ook gelijk mee op internet gegooid. 

Ik stort mij op heel veel verschillende projecten maar ik heb ooit een wijze spreuk gehoord die precies past bij mij: Een creatieve geest heeft geen rotzooi, maar overal ideeën liggen. En mijn ideeën liggen dan ook overal! 
Als ik de projecten tel waar ik nu mee bezig ben heb ik aan twee handen zeker te weinig! Sommige projecten hebben haast (Mijn jurk moet de 28e af en ik heb alleen nog maar de bovenkant af), en andere projecten zijn lange termijn (een plaid van gebreide vierkantjes uit verschillende wol). 

Wie weet helpt het om een lijstje te maken, maar hé ik ben net afgestudeerd! dat plannen mag wel even een jaartje op een laag pitje ;-).

Ondertussen heb ik ook een baan in het onderwijs als docent biologie dus het is niet zo dat ik tijd over heb voor al mijn projecten. Al ben ik er laatst achter gekomen dat breien in de bus een heel goed tijdverdrijf is, als ik een beetje door brei heb ik 2 blokjes af met een retourtje school!

Vandaag heb ik ook zo'n blokjes-brei-poging gewaagd, maar het bleek zo'n vermoeiende dag op school dat ik op de terugweg met breinaalden en al in slaap was gevallen. Het resultaat is twee naalden van mijn blokje en 15 steken oppakken... Omdat ik altijd een beetje misselijk word van lezen in de bus heb ik wat gevonden: luisterboeken! Maar het is zo moeilijk om leuk voorgelezen boeken te vinden dat ik nu al voor ongeveer de 50e keer de Harry Potter boeken luister... Misschien moet ik nog maar een puntje op mijn lijstje maken; nieuwe luisterboeken zoeken...

Ook moet ik nog even uitzoeken hoe ik mijn blogpagina leuker maak... Het wordt tijd om maar eens leuke foto's te gaan maken!

Ik hoop dat ik jullie vaker zie op mijn blog,

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten