maandag 1 oktober 2012

Geen stilte, maar storm!

Ohhh wat was het stil op mijn blog! 
Maar mijn handen zaten niet stil, integendeel ze hadden het zóóóóó druk!

Langzaamaan begon de bruiloft dichterbij te komen en mijn jurk schoot maar niet op, het was niet dat ik er niks aan deed maar de jurk wilde maar niet opschieten... Toen mijn geliefde vriendje de lap stof die ik nog over had, had hij een geweldig idee: Ik wil een stropdas die past bij jou jurk!
Leuk idee, béétje te laat. Maar lief als ik ben ben ik daar ook nog mee aan de slag gegaan. Tot afgelopen dinsdag de rits in de jurk zat en ik maar eens ging doorpassen... Ik doe mijn jurk aan, vraag een huisgenootje mijn rits dicht te doen (Ik heb een hekel aan ritsen die ik zelf niet helemaal dicht krijg maar toch blijf ik ze maken/kopen...) Kijk in de spiegel en zie... Een VRESELIJKE jurk, ik was net zo trots op mijn verloren kilo's maar om deze jurk mooi te laten zitten kan ik het dubbele aankomen wat ik net kwijt ben!

Jullie kunnen het al raden: STRESS! en gelijk aan de telefoon met mijn moeder, dit is iets wat ik niet in mijn eentje kan oplossen. Woensdags dus een spoedoverleg met mijn moeder en donderdags heb ik niks anders gezien dan de naaimachine, de lockmachine en naald en draad. Ergens toen het donker was ben ik maar gestopt omdat ik niet heel helder meer was, maar mijn jurk was nog steeds niet af! Vrijdagochtend had ik om half 10 een afspraak bij de kapper dus daarvoor moest mijn jurk afzijn, en wonder boven wonder was ik om kwart over 9 klaar met mijn jurk! Hij zag er niet alleen leuk uit zonder mij erin, maar met mij erin werd ik er helemaal blij van! 



De bruiloft was mooi en emotioneel, zeker met een rij snikkende tantes achter me. De jurk was een grote hit, en samen met de stropdas van vriendlief hebben we bijna even veel complimentjes gekregen als de bruid zelf =)

Buiten dat ik enorm hard aan mijn jurk heb gewerkt was er ook nog het gewone leven, 

enorme stapels toetsen,



      een kamer als een zwijnenstal,






en een paard die doet alsof hij geen gras in járen heeft gezien terwijl we hem tóch elke dag een extra stukje gras bij geven....

Vanmiddag ga ik lekker in alle rust een beetje mijn kamer opruimen en misschien ook wel beginnen aan de dekbedovertrek waar ik al een paar maanden stof voor heb liggen... weg stress, lekker naaien...

Oké misschien ook maar eens aan die stapel toetsen beginnen... Misschien....

Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten